Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti správu majetku a budovy, ve které Cesta domů sídlí, a také správu aut, která používají naši lékaři a sestry k cestám za pacienty.
Kdy?
28. 4. 2024
Publikováno 10. 4. 2024, aktualizováno 22. 4. 2024
Výběrová řízení — Cesta domů
Více o Cestě domů:
- Cesta domů je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb mobilního hospice umožňuje péči o nevyléčitelně nemocné a umírající v jejich přirozeném prostředí a nabízí podporu jejich blízkým.
- Veřejně prosazuje přijetí vědomí, že umírání je důležitou součástí života.
- Usiluje o takové společenské změny, které by umožnily lidem na konci života dožít tam, kde si to přejí, a s podporou specializované paliativní péče, pokud ji potřebují. Tomuto úsilí se věnuje stejnou měrou jako přímé péči o vlastní pacienty.
- Cesta domů je nezávislá na státu, politických stranách, církvích, privátních subjektech.
Více o práci správce majetku, budovy a vozového parku:
- Přímým nadřízeným je Vedoucí kanceláře.
- Správce majetku, budovy a vozového parku bude pracovat v součinnosti s druhým kolegou, který zajišťuje správu budovy, vozového parku a péči o naši krásnou zahradu. Tito kolegové jsou v případě nepřítomnosti navzájem zastupitelní ve většině agend.
Pracovní náplní je především:
- Zajištění agendy pojištění (zejména majetku) a řešení pojistných událostí.
- Evidence majetku včetně zajištění fyzických inventarizací majetku.
- Evidence klíčů a čipových karet.
- Správa telefonních čísel, komunikace s mobilním operátorem, zajištění internetového připojení budovy.
- Zajištění provozních agend: odpadové hospodářství, energie, voda, zabezpečení (ostraha), úklid, péče o okolí a venkovní části budovy, údržba příjezdové komunikace, parkoviště a zahrady, oplocení a zpevněných ploch (koordinace, zajištění).
- Zajištění pravidelné údržby, revizí a servisu technologických zařízení (vytápění, ohřev teplé vody, chlazení, zabezpečovací zařízení budovy, vzduchotechnická zařízení, osvětlovací soustavy, výtah, požární zabezpečení, ostatní elektrická zařízení).
- Údržba a zajištění servisu volně stojících i pevně zabudovaných prvků objektu (WC, umyvadla, sprchy, stoly, židle, skříně atd.).
- Vyhodnocování závad a navrhování technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění. Vedení a kontrola práce externích údržbářů/techniků. Zajištění či provedení oprav poškozených součástí objektu a jeho konstrukcí.
- Údržba a opravy pronajatých prostor, ve kterých fungují dobročinné obchody Cesty domů.
- Péče o vozový park Cesty domů (zajištění servisu, technických prohlídek vozů a také agenda parkovacích oprávnění) a správa tankovacích karet.
Co potřebujeme od Vás:
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání.
- Znalost práce s PC.
- Hledáme člověka, který dokáže pracovat proaktivně a samostatně a je schopen držet systém v dokumentaci.
- Člověka s dobrými organizačními schopnostmi, který se nezalekne plnění ad hoc úkolů.
Nabízíme:
- Zázemí zavedené neziskové organizace, která sídlí v krásných prostorách na Praze 4.
- Řadu benefitů jako např. stravenky, cafeterii, 5 týdnů dovolené, 5 sick days/free days ročně, sabbatical, věcné benefity CD aj. Celou nabídku našich benefitů naleznete zde.
- Pololetní odměny.
- Možnost absolvovat potřebná školení a účastnit se interního vzdělávání CD.
- Úvazek 0,5. Nástup možný od 1. 6. 2024.
- Nástupní mzda 18.000 Kč hrubého při polovičním úvazku, po zapracování možnost navýšení.
- Pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 28. 4. 2024 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu cestadomu@teamio.eu.
S vybranými zájemci budou probíhat osobní rozhovory.
Více o práci u nás se také dozvíte z hodnocení našich zaměstnanců na Atmoskop.cz.
Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Lucie Rydvanová, HR Manažer