Ve čtvrtek 16. 2. startuje nejnovější kampaň Cesty domů s názvem Žil šťastně až do smrti aneb Kdyby si vaši blízcí mohli vybrat, zvolili by umírání doma.
Motiv, který si hraje s obvyklým zakončením většiny pohádek, ale dovádí jej dále než jen ke svatbě prince s krásnou princeznou, pro Cestu domů navrhl a vytvořil Matěj Konečný se svou kreativní agenturou Bypass ve spolupráci s Milošem Kočím a Alešem Pokorným. Plakáty s motivem krále, který umírá ve své posteli, ve své komnatě, se svými věcmi a mezi obrazy své rodiny, můžete vídat až do poloviny března v pražském metru nebo na konci února v časopisu Respekt, ale také na našem Facebooku. Cílem kampaně je vnést téma umírání a péče o umírající v domácím prostředí do veřejného prostoru a diskuze, tak jak se o to Cesta domů dlouhodobě snaží.
Jak vznikal pohádkový vizuál?
Slide show ze vzniku titulní fotografie kampaně A žil šťastně až do smrti z kreativní dílny Bypass.