Výběrové řízení – Pracovník/ce do Půjčovny kompenzačních pomůcek

Hledáme kolegu/kolegyni do Půjčovny kompenzačních pomůcek, který/á bude pomáhat se zajištěním chodu Půjčovny a rozvozem polohovacích postelí a dalších pomůcek do rodin klientů.

Kdy?
24. 11. 2024

Více o Cestě domů:

  • Cesta domů je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb mobilního hospice umožňuje péči o nevyléčitelně nemocné a umírající v jejich domácím prostředí a nabízí podporu jejich blízkým.
  • Veřejně prosazuje přijetí vědomí, že umírání je důležitou součástí života.
  • Usiluje o takové společenské změny, které by umožnily lidem na konci života dožít tam, kde si to přejí, a s podporou specializované paliativní péče, pokud ji potřebují. Tomuto úsilí se věnuje stejnou měrou jako přímé péči o vlastní pacienty.
  • Cesta domů je nezávislá na státu, politických stranách, církvích, privátních subjektech.

Více o nás:

  • Půjčujeme pomůcky, které usnadňují péči o těžce nemocné a umírající v domácím prostředí. Naše pomůcky mohou zlepšit kvalitu života také seniorům, zdravotně postiženým a lidem po úrazu. Vozíme polohovací lůžka a další pomůcky do rodin klientů našeho Domácího hospice. Důležitá je pro nás citlivost k potřebám klientů, respekt k tématu umírání, smrti a ztráty, protože často komunikujeme s lidmi v tíživé situaci.
  • Pracovní doba na této pozici je obvykle od 8:30 do 17:00 hodin.
  • Jsme malý tým, proto jsme v úzkém kontaktu. Důležitá je naše spolupráce a vzájemná domluva.
  • Naše práce je pestrá a rozmanitá, stejně jako jsou rozmanití a jedineční naši klienti. Vstupujeme do rodin v pro ně tíživé situaci, což od nás vyžaduje takt a ohleduplnost, ale zároveň svým „normálním” a lidským přístupem a ve spolupráci s dalšími složkami multidisciplinárního týmu Cesty domů můžeme pomoci tyto situace zvládnout.

Pracovní náplní je především:

  • komunikace s rodinami a zájemci o vypůjčení pomůcek
  • stěhování a montáž polohovacích postelí v rodinách pacientů (dvojice pracovníků), přesuny pacientů z lůžka na lůžko, rozvoz pomůcek do rodin, údržba a dezinfekce pomůcek
  • vedení související dokumentace v elektronické a papírové podobě

Co potřebujeme od Vás:

  • fyzickou zdatnost a odolnost vůči stresu,
  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání,
  • čistý trestní rejstřík,
  • řidičské oprávnění skupiny B (jezdíme s dodávkou převážně po Praze),
  • uživatelská schopnost práce s PC,
  • zkušenost s prací v sociální sféře výhodou,
  • AJ výhodou.

Nabízíme:

  • kvalitní zaškolení i průběžnou podporu,
  • zázemí zavedené organizace pracující na poli paliativní péče,
  • podporu rozvoje a vzdělávání související s prací v půjčovně,
  • práci na 0,8 – 1,0 úvazku s nástupem ideálně od 1. 1. 2025 nebo dle domluvy,
  • nástupní mzda 30 000 Kč hrubého při plném úvazku s možností navýšení po zkušební době na 32 000 Kč,
  • pololetní odměny,
  • řadu benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, stravenky, 5 sick days ročně, sabbatical, věcné benefity CD aj. Celou nabídku našich benefitů naleznete zde.
  • pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení.

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 24. 11. 2024 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci,
e-mailem na adresu cestadomu@teamio.eu. Osobní rozhovory s pozvanými zájemci budou probíhat ve druhé polovině listopadu.
Více o práci u nás se také dozvíte z hodnocení našich zaměstnanců na Atmoskop.cz.

Těšíme se na vás!

Za Cestu domů Jan Tošovský, Vedoucí Půjčovny kompenzačních pomůcek

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů